Friday 26 November 2010

MIN FÖRSTA FEATURE PÅ TCR.

En mycket trevlig överraskning mötte mig när jag dök in  på TCR i morse.
Jag blev jätteglad och lite förvånad att en av deras designers valt ut mitt bidrag att hänga på Fotoväggen och glänsa hela veckan lång!
Det blev inte sämre av att det var Leeann Pearce som valt mig. Hon är en alldeles fenomenal scrappare. Man kan inte låta bli att påverkas av hennes underbara stil. Den är så alldeles alldeles hennes egen och man kan inte missta sig.

As usual on Friday mornings I almost ran to the computer to see what the week would bring on TCR.
I was greeted with a lovely sight. I was so happy and surprised to see that my lo for Palette #33 had been picked as one of five to be featured the whole week long! An added bonus for me was that it had been picked up by one of my absolute favourite scrappers; Leeann Pearce. She has got a knock-out style that is so inimitable (...believe me,...I have tried, -and failed.... LOL!...)



This is the Palette:





I morgon ska jag posta några större bilder på mitt bidrag med några close-ups.

Tomorrow I will be back with som better shots of the layout and some detail shots.

That's all for today folks!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...